CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Yang Terindah

Thursday, October 8, 2009

semester 6

Tak sangka... diam tak diam dah hampir penghujung semester 6 ni. Banyak betul dugaan sepanjang semester 6 ni. Aku bersyukur kerana dapat juga menyiapkan assigment walaupun dalam keadaan kesihatan yang tak mengizinkan. Sem 6 ni jugalah aku banyak kali tak hadir kuliah. Kalau nak ikutkan takut juga nama tersenarai sebab kehadiran tak memenuhi 80%. Tapi aku ada MC. Tak pernah aku cuti kuliah sebelum ni...kalau cuti pun sebab kursus. Kalau nak ikutkan memang hari-hari tak larat nak pergi....tapi terpaksa gak buat-buat ceria. Hanya Allah yang tahu perasaanku...sedih bila kenangkan. Harap-harap keputusan periksa memuaskan. Semoga Dr. Normaliza memahami. Tapi aku tahu Dr. Normaliza memang seorang yang baik hati...

0 comments: