CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Yang Terindah

Wednesday, April 15, 2009


Permata Kata
Kata Kata Hikmah Buat Pedoman Hidup
Doa dari Al-Quran #19
Wahai Tuhanku, ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmatMu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai; dan jadikanlah sifat-sifat kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadaMu dan sesungguhnya aku dari orang-orang Islam (yang tunduk patuh kepadaMu).
(Al -Ahqaf [46] : 15)
Kita Ditakdirkan Jatuh Cinta Spring
Ku tak tahu mengapa Tiba-tiba sahaja Di dalam hati ini sering rindu padamu Ingin kumeluahkan, tak berdaya
Ku tahu engkau jua Sangat sayang padaku Kaupun sering merindu Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku Punya rasa...
Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu Dan tiba-tiba kita jatuh cinta Ini semua sudah suratan ilahi Dan kita harus tabah hadapi kenyataan
Biar... apapun terjadi Aku... harap engkau tabah... Menerimaku sebagai teman barumu Semoga kita saling sayang, bahagia...
Usahlah engkau pergi Semadi di hatiku Masih menyayangimu, oh sayangku... Bila sehari tak jumpa, aku rindu...

0 comments: